Просування особистого бренду лікаря в соціальних мережах

Просування особистого бренду лікаря в соціальних мережах?

Звісно, всі ми знаємо, що люди купують у людей, а пацієнти йдуть на прийом до лікарів, яким вони довіряють і бренд клініки тут не завжди є визначальним, адже на першому місці постає саме особистий бренд лікаря.

Особистий бренд складається з 2-х складових:

  • - те, що Ви говорите про себе;
  • - те, що про Вас говорять інші.

Найкраще місце для збору такої інформації – Ваша сторінка в соціальних мережах. Зрозуміло, що там має бути інформація про Вашу освіту, стаж та місце, а також контакти для запису на прийом.

Однак окремої уваги потребує контент, який Ви публікуєте і тут є декілька важливих правил:

1. Регулярність понад усе. Алгоритм соціальних мереж влаштований таким чином, що «полюбляє» регулярне оновлення контенту. Тому якщо Ви плануєте випустити 4 пости за місяць, то краще робити це раз на тиждень, аніж опублікувати всі 4 новини поспіль, а потім місяць не давати про себе знати. Хоча, звісно, оптимальна частота публікацій – 2-3 пости на тиждень.

 

2. Пишіть мовою, зрозумілою для пацієнтів. Якщо Ви будете писати складні наукові статті Вам будуть дякувати колеги, проте пацієнти цим навряд чи зацікавляться. Пишіть про те, з чим найчастіше звертаються до Вас на прийомі, про те, що дійсно турбує людей.

 

3. Чітко зазначайте свою позицію щодо різних препаратів та методів лікування, адже саме на цьому етапі пацієнти обирають Свого лікаря. Тож дайте їм таку можливість. Якщо Ви послідовник доказової медицини – скажіть про це, теж саме стосується і гомеопатів :)

 

4. Публікуйте відгуки про свою роботу. Принцип соціального доказу ніхто не відміняв (Р. Чалдіні «Психологія впливу» – дуже радимо прочитати). Не бійтеся виглядати самозакоханими, для людей важливо бачити результат Вашої роботи.

 

5. Спілкуйтеся зі своєю аудиторією. Ніхто не закликає Вас надавати повноцінні консультації в коментарях (більше того, ми не радимо цього робити), проте рекомендуємо відповідати на повідомлення своїх підписників, це дуже важливого для встановлення першого контакту.

 

6. Не бійтеся словосполучення «таргетована реклама». Особистий бренд, як і будь-який інший, потребує інвестицій. Інколи це лише час, інколи – час+гроші. Для того щоб швидше побачити результат від свого блогу, можна скористатися інструментами реклами у соціальних мережах. При правильних налаштуваннях, вона допоможе Вам зібрати активну аудиторію.

 

А як Ви вважаєте, чи потрібно сучасному лікарю займатися просуванням особистого бренду? Чи хочете дізнатись більше інформації про це?

Ми щороку проводимо понад 500 освітніх проектів та продовжуємо розширювати свою діяльність

0

Учасників

0

Реалізованих проектів

0

Спікерів